torsdag 8 september 2016

Det största äventyret som livet har att erbjuda!

Att ha den lyckliga, kärleksfulla, nyfikna och glada känslan som liten är naturligt. Men att lyckas behålla känslan genom hela livet är en stor utmaning. För på vägen i det vackra livet finns även en orättvis brutal sida. Men jag tror faktiskt att båda sidorna ger en bra balans och är lika viktiga för den personliga utvecklingen. Så när motgångarna har korsat min väg, så har jag alltid behållit min kärleksfulla känsla i hjärtat. Och när andra sagt att jag har varit vilsen och följt deras råd, så har jag alltid på något vis hittat tillbaka till min sanna väg. För mina tankar och val är ämnade för mitt liv och min väg, inte deras!

Så nu förstår jag innebörden att man som liten påbörjar en resa mot självinsikt och det är det största äventyret som livet har att erbjuda! För jag har hittat mitt sanna jag och jag inser verkligen vilken fantastisk vacker person jag är!
Kärlek <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar