fredag 16 september 2016

En epok är över och en ny har påbörjats!

Detta är det sista inlägget på denna blogg, för en epok är över och en ny har påbörjats. Så i mitt hjärta känns det så rätt att skaffa en alldeles egen ny blogg, för mitt nya liv hör inte hit. Min nya blogg kommer att omfatta kärlek, harmoni, lycka, inspiration, elegans, resor, inredning, mat och allt som tillhör livet. Det livet som jag lever i nu, det livet som ger mig allt jag har önskat mig och drömt om sedan jag var liten! Men eftersom det är så stora förändringar som sker just nu, så kommer jag troligtvis att börja blogga nästa år, fast det kan gå snabbare! Jag kommer även byta blogg namn och utförande, så man enkelt kan välja kategori och följa min vardag! Så länge kan ni följa mig på Instagram där jag heter @annikalundkvist67.
Att helt släppa det förflutna, förstå sitt öde, lyssna inåt, omfamna livet, att kunna känna tacksamhet och glädje för att få leva, oavsett hur det ser ut. Det är gåtans hemlighet för att kunna leva i nuet och känna ren kärlek och harmoni i hjärtat. För varje ny dag är tillför att leva, inte för att försöka överleva!
Kärlek <3

8 kommentarer:

  1. du e så sjukt vacker o strålande <3 klart att jag kommer att följa dig i din nya blogg oxå <3 håller med dig fullständigt oxå, att släppa det förflutna o förstå sitt öde/skapa sitt liv och fram för allt.. omfamna livet och kärleken <3 svårt/mindre lätt att leva i nuet i alla stunder o sekunder o minuter.. men att vara medveten om nuet är oxå viktigt! ha en strålande dag! stor solskenskram från en förkyld Varg Tass <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh Tack fina Du! <3
      Glad att Du kommer följa med mig i min nästa blogg, ska bli så kul och spännande.
      Även om man i livet möter motgångar etc så är det en härlig känsla att man ändå kan omfamna hela situationen och förstå varför det händer.
      Du får med ha en stårlande dag och krya på dig nu! Hälsa vovven från mig. <3
      Kramar Annika

      Radera
    2. Ja det e ju motgångarna som får oss att utvecklas <3 vi får både ha förstående och acceptans för allt som sker <3 tar bara lite tid innan polletten trillar ner ibland ^^

      Tack hjärtat! Jag gör mitt bästa :) Solskens kramar Christian

      Radera
  2. Jag följer gärna med.
    Kram
    PS min blogg har bytt adress men inte namn än.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad kul att Du följer med mig och min nya blogg nästa år. :)
      Jag följer dig redan på Instagram men nu ska jag även börja följa dig på bloggen, kul!
      Kram Annika <3

      Radera
    2. Oj vart kom de frågetecknena ifrån? :-)

      Radera
    3. Haha såg inte att det var frågetecken!! :D Kram <3

      Radera